پروژههای لین دیزاین
در حوزه طراحی خدمات و طراحی تجربه مشتری
آنجه انجام دادهایم
با شما همقدم و همراه میشویم تا تجربه تازهای از کسب و کارتان برای شما و مهمترین ذینفعانتان خلق کنیم. تا روزهای تازهی سازمانتان را از محمل دستان شما بیافرینیم. کارفرمایان مراحل متفاوتی از ایجاد یک کسبوکار نو، تا توسعه کسبوکارهای پاگرفته و تحول در کسبوکار سنتی را با ما تجربه کردهاند.طراحی خدمات و تجربه بیمه موبایل بیمه سامان
1398
بیمه سامان به عنوان یک سازمان پیشرو در ارائه بیمه موبایل، قصد داشت تا به عنوان بخشی از ماموریت سازمان در حوزه تحول دیجیتال، شیوه جدیدی از تعامل با مشتریان را برای ارائه خدمات در فضای آنلاین تجربه کند. در این مسیر، تیم لین دیزاین به سفارش شبکه نوآفرینی پلنت و با همراهی ایشان، طی پروسهای سریع که از تحقیقات طراحی آغاز شد، ابتدا به طراحی خدمات و تجربه کلی مشتری پرداخت و سپس کار با طراحی تجربه کاربری سایت بیمه موبایل سامان ادامه یافت و نتیجه آن به شکل فیچرلیست و وایرفریم برای استفاده پیمانکار طراحی سایت بیمه سامان تحویل شد.
طراحی تجربه چرخه جذب تیمهای پلنت
1398
در شهریور ۱۳۹۸ تفاهمنامه همکاری میان لین دیزاین و شبکه نوآفرینی پلنت (ارائه راهکارهای نوآورانه برای ذینفعان صنعت بیمه) امضا شد و لین دیزاین به عنوان شریک تجاری پلنت در حوزه طراحی تجربه و مشاوره طراحی خدمات تیمهای پلنت همکاری خود را آغاز کرد. طراحی تجربه تیمهایی که درخواست ورود به پلنت داشتند و بهبود گامهای طیشده به نحوی که تمامی ذینفعان فرایند تجربهای مفید، بهیادماندنی، و متناسب با برند و ماموریتهای پلنت داشته باشند، نمونهای از این همکاریها است.
کارهای یک روزه برای استارتاپها
1398
تیمهای استارتاپی مستقر در زاویه از خدمات کوتاه مدت لین دیزاین برای بررسی فرضیهها و تحلیل مدل کسب و کار، بررسی نقشه سیر مشتری و شناخت نقاط تماس قابل بهبود، رفتارشناسی مخاطب و دسته بندی پرسوناها استفاده کرده اند. در این جلسات که در زاویه به صورت یک روزه برگزار شده است، نیمه اول روز به بررسی کسب و کار مورد نظر و نیمه دوم روز به ارائه پیشنهادهای بهبود یا کاوش و بررسی نقاط شکست فرایند یا فرضیه های اشتباه درباره مدل کار پرداخته شده است. بنابر درخواست برخی از این استارتاپ ها بعضا این جلسات یک روزه در ۲-۳ روز به جلسات ۲-۳ ساعته شکسته شده و ارائه شده اند.
طراحی ارزش پیشنهادی در حوزه سلامت
1398
به سفارش دو نفر صاحب ایده استارتاپی پروژهای برای طراحی ارزش ایده در حوزه سلامت تعریف شد. با توجه به تخصصی بودن مباحث سلامت، از شبکه پشتیبان لین دیزاین یک مشاور با تخصص پزشکی در تیم طراحی حضور داشت. طی سه هفته از ایده اولیه بزرگ و بدون جهتگیری به ایدهای جذاب در حوزه سلامت و بیمه رسیدیم که مسیر ساخت MVP و جذب سرمایهگذار را برای تیم تسهیل کرد.
طراحی تجربه گروه گردشگری رشکان
1397
به سفارش گروه گردشگری رشکان، تیم لین دیزاین به حل این صورت مسئله پرداخت که چگونه میتوان تعامل مخاطبان رشکان را در نقاط تماس و کانالهای ارتباطی با مخاطب افزایش داد به نحوی که برنامههای تبلیغاتی و تعاملی گروه به نتایج موثرتری دست پیدا کند و میزان پیگیری مطالب کانالها و سرعت ثبت نام و نرخ ثبت نام در تورهای گروه افزایش پیدا کند. نتایج کار در قالب برنامه و نیز محتوا و ابزارهایی که گروه بتواند در نقاط تماس با مخاطب از آن استفاده کند، ارائه شد.
طراحی ارزش پیشنهادی برای استارتاپ ده آباد
1397
به سفارش فینووا برای استارتاپ تازه ایجاد دهآباد با ایده ارائه خدمات در حوزه گسترده FMCG تحقیقات طراحی انجام شد تا مشخص گردد چه گروههایی از مشتریان چه ارزشهایی را نیاز دارند. نتیجه تغییر ایده از وضع اولیه در حوزه B2C و رسیدن به ایده و مکانیزم عملکرد ارزشی جدید در حوزه B2B بود.
طراحی ارزش پیشنهادی در حوزه بلاکچین
1397
به سفارش شتابدهنده ABC تیم لین دیزاین به بررسی این پرداخت که با الهام از مکانیزمهای صنعت پیشبینی امکان طراحی چه کسب و کار جدیدی بر پایه بلاکچین وجود دارد که مضرات الگوهای پیشبینی را برای کاربران در پی نداشته، در ابتدای ایجاد در ایران قابل عرضه باشد و همزمان جذابیت لازم برای ارائه در حوزه بلاکچین را داشته باشد. نتیجه کار رسیدن به طرحی برای تغییر رفتار مثبت کاربران بود که جذابیت استفاده بر بستر بلاکچین را نیز در بر داشت