۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

اعتماد به طراحی برای سازمان

اعتماد به طراحی برای سازمان قسمت اول زمان درست انجام طراحی خدمات در سری مطالب «اعتماد به طراحی برای سازمان» قصد داریم به مهم ترین سوال‌ها […]
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

چه دلیلی دارد که من مدیر به شمای طراح خدمات اعتماد کنم؟

چه دلیلی دارد که من مدیر به شمای طراح خدمات اعتماد کنم؟   انسان‌محوری در طراحی کاربر-محور یک اصل است. به بیان ساده، این اصل یعنی […]
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

طراحی خدمات برای سازمان، اقدامی ضروری یا فانتزی؟

طراحی خدمات برای سازمان، اقدامی ضروری یا فانتزی؟ عنوان «طراحی خدمات» برای سازمان های ایرانی نسبتا تازه است و بسیاری با این عنوان آشنایی ندارند. با […]
۲۴ فروردین ۱۳۹۸

وقتی از نوپای ناب حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ (8)

وقتی از نوپای ناب حرف می‌‌زنیم از چه حرف می‌‌زنیم؟ (8) پیش نوشت: این هشتمین و آخرین مطلب از سری مطالب مربوط به عمیق سازی مفاهیم […]
۲۱ فروردین ۱۳۹۸

وقتی از نوپای ناب حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ (7)

وقتی از نوپای ناب حرف می‌‌زنیم از چه حرف می‌‌زنیم؟ (7) پیش نوشت: مطالعه این مطلب، مستقل از مطالعه مطالب قبلی سری نوپای ناب برای کارآفرینان […]
۲۶ اسفند ۱۳۹۷

گفت و گوی متخصصان حل مسئله: تریز و طراحی

گفت و گوی متخصصان حل مسئله: تریز و طراحی سالیان زیادی نیست که شیوه های نوین حل مسئله مانند طراحی خدمات به فضای کسب و کار […]
۲۱ اسفند ۱۳۹۷

وقتی از نوپای ناب حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ (6)

وقتی از نوپای ناب حرف می‌‌زنیم از چه حرف می‌‌زنیم؟ (6) پیش نوشت: مطالعه این مطلب، مستقل از مطالعه مطالب قبلی سری نوپای ناب برای کارآفرینان […]
۲۶ بهمن ۱۳۹۷

طراحی خدمات در خدمت ایجاد جو همکاری

طراحی خدمات در خدمت ایجاد جو همکاری و بهبود محیط کاری طراحی خدمات چگونه می‌تواند محیط کار ما را دگرگون کند؟ همه ما روز به روز […]
۱۳ بهمن ۱۳۹۷

وقتی از نوپای ناب حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ (5)

وقتی از نوپای ناب حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ (5) پیش‌نوشت: این مطلب پنجمین نوشته از سری مطالب مربوط به کتاب نوپای ناب […]